کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 12 / 4 / 1394برچسب:, توسط علی

روزی خواهد رسید…

که دیگر

نه صدایم را بشنوی…

نه نگاهم را ببینی….

نه وجودم را حس کنی…

میشویی با اشک سنگ قبر خاک گرفته مرا…

و آن لحظه است که معنی تمام حرفای گفته و نگفته ام را میفهمی..!

ولی من… دیگر… نیستم!

.

تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودتی!

رفیق داری…
همدرد نداری!

خانواده داری…
حمایت نداری!

عشق داری…
تکیه گاه نداری!

مثل همیشه…

همـــــــه چی داری و…
هیچــــــــی نداری…!!!!!!

.

نسل ما پیر که بشه غلــــط میکنه بگه “جوونی کجایی که یادت بخیر”

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت16:34---25 تير 1394
یک لحظه سکوت برای لحظه هایی که با خودمان هستیم..

SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت11:43---13 تير 1394
گاه می اندیشم...

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران

وخدایی که زلال تر از باران است


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت11:42---13 تير 1394
واژه هایی که عاشقانه می شوند …

ترانه می شوند و یکی میخواند و چه دردآور است …

عاشقانه هایی که می نویسی جز او …

همه را به یاد عشقشان بیاندازد…

و تو …

همچنان بنویسی بدون این که عشق کسی باشیو یا حتی در یاد کسی …


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت11:41---13 تير 1394
معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار !!!!

این روزها سخت مرا درآغوش خویش

به بازی گرفته است !!!


parimah
ساعت11:41---13 تير 1394
دوستش دارم بزرگیش را ، سکوتش را ، عظمتش را ، اُبهتش را ،

تنهاییش را ، حکمتش را ، صبرش را ، و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !

خدا را میگویم …


parimah
ساعت11:41---13 تير 1394
این روزا خیلی تنهام، خیلی داغونم

هست کسی که مثل من دلش

نه برای کسی،

نه برای عشقی،

نه برای جایی…

نه برای چیزی!

بلکه دلش برای خودش تنگ شده…

برای خود خودش!؟


parimah
ساعت11:40---13 تير 1394

حکایت عجیبیست

رفتار ما آدم ها را خدا می بیند و فاش نمی کند.

مردم نمی بینند و فریاد می زنند….. !!!



parimah
ساعت11:37---13 تير 1394

پاسخ:سلام چی شده عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 31761
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک